EWANGELIZACJA WIZUALNA

Marka Fernando

W 2017 Spółka stworzyła markę Fernando (pełna nazwa: Fernando Martins de Bulhões, czyli oryginalne imię i nazwisko św. Antoniego z Padwy). Idea – poza samym wymiarem duchowym, wynikającym z poświęcenia marki jej szczególnemu Patronowi – związana jest z promocją polskich produktów oraz nieprzypadkowych produktów włoskich. Obrazki za płytkach ceramicznych wytwarzane są na zamówienie w zaprzyjaźnionej pracowni w Asyżu, natomiast wysokiej jakości artykuły tekstylne z tkaniny bawełnianej z polskich zakładów włókienniczych, szyte są w podkrakowskich szwalniach.

Pod marką Fernando produkowane są następujące artykuły o tematyce franciszkańskiej oraz artykuły z motywami z Bazyliki św. Franciszka w Krakowie:

  • koszulki z egzorcyzmem św. Antoniego i błogosławieństwem św. Franciszka
  • torby z motywami Stanisława Wyspiańskiego i Tadeusza Popiela (kwiaty, orły, anioły, św. Franciszek)
  • plecaki (kwiaty, orły, anioły, św. Franciszek)
  • magnesy (kwiaty, orły, anioły, św. Franciszek, św. Klara, o. Wenanty)
  • obrazki na desce (św. Franciszek, o. Wenanty)
  • obrazki na płytkach ceramicznych (kwiaty, anioły, Święta Rodzina, św. Franciszek, św. Klara)
  • tauki z egzorcyzmem św. Antoniego: medaliki i wpinki.

Marką Fernando oznaczone są również produkowane na zamówienie według unikatowej receptury Mostaccioli – ciasteczka św. Franciszka oraz paczkowana kawa ziarnista i mielona, sprzedawane w Księgarni Franciszkańskiej.